Social Media

Social media advies Jovl Marketing aanvullende dienstenTwitter, Linkedin, Facebook, Instagram, Youtube en andere social media kanalen worden steeds meer gebruikt om websitebezoeken te genereren. Op de social media kanalen is het effect van inspanningen snel merkbaar. In de regel zullen meer mensen op de website terecht komen wanneer er meer (relevante) berichten gepost worden. De keerzijde hiervan is dat de stroom van bezoekers snel zal dalen wanneer er geen nieuwe berichten worden geplaatst.

Benieuwd wat social media voor jouw bedrijf kan betekenen, neem dan gerust contact op.

Conversieoptimalisatie

Veel marketingaspecten zijn gericht op het verhogen van het aantal bezoekers naar een site, conversieoptimalisatie richt zich op het verhogen van het conversieratio. Het conversieratio geeft weer hoe veel procent van uw websitebezoekers daadwerkelijk overgaat tot een vooraf gesteld doel. Dit doel kan o.a. een verkoop, een geplande afspraak, een ingevuld contactformulier of het bezoeken van een bepaalde pagina zijn.

Bent u benieuwd naar jouw conversieratio?

Nieuwe website laten bouwen bij Jovl Marketing aanvullende diensten

Websites

Een website is de basis van een goede online vindbaarheid van uw bedrijf. Wil jij graag beter vindbaar worden en merk je dat jouw website u hierbij in de weg zit? Jovl biedt samen met partners tevens de bouw van een professionele website aan. Bij het bouwen van jouw nieuwe website wordt uiteraard direct gelet op de aspecten die invloed hebben op jouw online vindbaarheid.

Wil jij de eerste stap zetten om beter zichtbaar te worden online?

Tijdelijke capaciteitsopvang

Capaciteit is in veel ondernemingen niet altijd even constant benodigd, het kan zijn dat je een nieuw product of dienst lanceert waar je graag meer aandacht aan wilt besteden of dat je tijdelijk een werknemer tekort komt door ziekte of zwangerschap. Jovl marketing biedt capaciteit voor marketingactiviteiten.

Ben je benieuwd naar de voorwaarden, of heb jij snel extra capaciteit nodig om jouw bedrijf meer onder de aandacht te krijgen van je klanten?